Grammatik

10
1729
  1. Fajne, że sytuacje, gorzej, bo czasami trudno się zdecydować ;)

    guest
    15-07-2017, 16:54
  2. za trudny

    guest
    14-07-2017, 22:54
  3. Ciekawy test

    guest
    14-07-2017, 14:01
  4. ok

    guest
    12-07-2017, 22:16
  5. Komentarz

    guest
    12-04-2017, 20:02
  6. good

    guest
    24-03-2017, 21:32
  7. ok

    guest
    24-03-2017, 21:23
  8. ok

    guest
    24-03-2017, 15:53
  9. I tak nie wiedziałam co zaznaczam...

    guest
    07-03-2017, 15:22
  10. spoko

    guest
    01-03-2017, 21:38
  11. super

    guest
    14-02-2017, 02:06
  12. super

    guest
    12-01-2017, 21:46
  13. troche nudny pytania powinny byc z calej gramatyki a nie tylko z czesci. pytania w formie tabeli np. do wpisania , mapy mysli, tlumaczenie zdan i rozpoznawanie czasow

    guest
    08-01-2017, 13:00
  14. Słaby

    guest
    05-01-2017, 23:34
  15. ;)

    guest
    27-11-2016, 02:46
  16. Spoko

    guest
    15-11-2016, 10:39
  17. byl fajny

    guest
    27-10-2016, 19:58
  18. Fajny

    guest
    19-09-2016, 01:25
  19. ciekawe pytania

    guest
    20-06-2016, 17:53
  20. super

    guest
    12-06-2016, 13:43
  21. fajne

    guest
    10-06-2016, 15:37
  22. Super !

    guest
    25-05-2016, 11:28
  23. jest OK.

    guest
    20-03-2016, 19:33
  24. Za prosty.

    guest
    05-03-2016, 12:03
  25. Oks

    guest
    22-10-2015, 22:33
  26. Sprawdzenie i zabawa. Dobre połączenie

    guest
    26-07-2015, 11:53
  27. super

    guest
    23-07-2015, 21:05
  28. Słabo

    guest
    10-04-2015, 12:21
  29. latwyy ع:

    guest
    28-03-2015, 21:41
  30. dobrze

    guest
    26-03-2015, 22:31
  31. Trudny

    guest
    03-03-2015, 20:06
  32. quiz ciekawy

    guest
    30-01-2015, 17:28
  33. Ciekawy :D

    guest
    08-01-2015, 20:20
  34. ok

    guest
    02-01-2015, 19:16
  35. fajny

    guest
    20-11-2014, 16:56
  36. test jest ok

    guest
    02-11-2014, 18:28
  37. test trudny

    guest
    25-10-2014, 18:25
  38. test trudny

    guest
    25-10-2014, 18:22
  39. Fajny :)

    guest
    28-08-2014, 11:26
  40. fajnie!

    guest
    21-08-2014, 09:36
  41. nie był zły, ale może to pozory. Zobaczymy jaki będzie wynik

    guest
    31-07-2014, 18:28
  42. Fajne

    guest
    21-05-2014, 20:22
  43. Wydawało mi się, że quiz dla początkujących będzie łatwiejszy. Fajna sprawa. Zarówno czasy jak i słownictwo gramatyczne.

    guest
    16-05-2014, 23:50
  44. Wspaniale :)

    guest
    12-05-2014, 21:21
  45. Dobrze ;)

    guest
    12-05-2014, 20:09
  46. super

    guest
    23-04-2014, 17:09
  47. bardzo trudne

    guest
    16-04-2014, 22:00
  48. łatwe

    guest
    05-04-2014, 17:33
  49. Łatwiejszy niż oczekiwałam.

    guest
    31-03-2014, 18:44
  50. łatwy

    guest
    29-03-2014, 17:52